sreda, 2. november 2011

Bolšji sejem - kramar

Že dolgo sem si želela obiskati bolšji sejem v Mariboru. Predvsem iz radovednosti, kako to vse skupaj zgleda in ker sem upala, da bom našla kak starejši kos pohištva, ki bi siga lahko doma po želji "obnovila".
In tako sem to nedeljo res žrtvovala urico spanja in se odpravila na bolšjaka.
Odzivi... razočarana sem bila. pričakovala sem, da bodo ljudje res prodajali starine in še uporabne stvari. tako pa sem ugotovila, da je bolšji sejem ena velika tržnica, kjer mrgoli prodajalcev tekstila (celo vonj je bil kot v trgovini s tekstilom), starih, malce sumljivih laptopov, predvsem pa veliko krame (morda tudi zato ime kramar?). Le redki "razstavljalci" so res prodajali stvari, ki so dolgo časa ležale v kaki omari ali na podstrešju stare mame in si tako pridobili naziv starine.
Tako sem pri enem štantu našla luškani kavni servis. Neverjetno dobro ohranjen. No, manjka le ena šalčka,ostalo pa je vse brezhibno. S ceno (5 € ) nisem imela večjih problemov, ker bi verjetno v kakšni trgovini za podobno stvar odštela kar nekaj 10 €, zato sem vse skupaj pobasala in odnesla domov. Lepo oprala in postavila na super mesto, zaenkrat še kot okras.
Morda pa le kdaj v teh luškanih šalčkah ponudim kavico, kot jo je nekoč nekdo, ki je verjetno odštel celo premoženje za ta porcelanast komplet.



Aja, pa še super ekološko se mi zdi, da kupiš stvar, ki bi drugače pristala na odpadu in ji ponudiš drugo možnost, da zablesti v svoji najlepši luči :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar